Otettiin eilen Mazan kanssa matsia illalla niin, että teemuki meni tuhannen paloiks lattialle. Syynä oli Millan nukutus. Oli Mazan vuoro mutta hänellä jäi leffan kattominen kesken nukutuksen takia. Leffa siis tuli DVD:ltä, että katto sen sittten myöhemmin loppuun mutta siis, ongelma nyt oli muka se, että tyttöä ei nukuttanu ja siitä sitten hermostui ja eipä siinä nukuttanu lopulta ketään kun Maza höpätti kovaan ääneen eka MIllalle, sitten toi sen valosaan olkkariin ym. Meni hermo, mulla eka ja rätkytin, että olis kärsivällisempi. EI joka ilta nukahdeta heti, että kyllä se sinne sammuu kun tarpeeks nukuttaa. (sivuhuomautus, meillä nukutetaan tyttö pimeessä makakrissa syliin iltapullon jälkeen, siitä sitten nukkuva tyttö sänkyyn). No, palo hiha siinä sitten Mazallakin ja huitas teekupin lattialle kun siinä pöydänkulmalla sopivasti oli. Meni säpäleiks, mä lähdin nukuttamaan Millaa ja Maza kattomaan leffaa. sellanen pieni perheriitä, oli tosi kiva mieli mennä nukkumaan. Sad aamulla kyllä sovittiin ja Maza siivos mukin roskiin..

Tappelun seurakusenia mä rupesin miettimään sitä, että oonkohan mä maailman itsekkäin äiti kun haluun, että me nukutetaan vuorotellen Millaa. itsekäs siis sinällä, että haluun ihan mielelläni edes sen 30 minsaa aikaa itelleni mikä siihen nukuttamiseen vähimmillään menee. Meillä siis tosiaan iltarutiineihin kuuluu pullostaNan pimeessä makkarissa, jonka jälkeen röyhtäytys ja heijausta sen vaérran, että tyttö nukahtaa. joskus onnistuu huonommin joskus paremmin. Alunperin mä nukutin aina tytön tissille mutta epävarmana oman maidon riittävyydestä, jossain kohtaa otettiin mukaan kuvioon lisämäito iltsin. siitä sitten muodostu uus rutiini iltoihin ja tossa joulukuun alussa sitten ruvettiin vuorottelemaan nukutuksessa kuntissi ei enää ollu pakollinen tytölle ennen nukahtamista, Myt sitte tytön ruvettua vähän hulinoimaan ja olemaan hankalampi nukutettava Maza on ruvennu ehdottamaan, että ottaisin taas nukutushommat itelleni ja nukuttaisin tissille. En innostunu yhtään. Osittain aiemmin mainitusta syystä, siitä omasta 30 minuutisesta en haluais luopua, osittain mietin taas, että ehkä mun pitäis sitten taipua tohon... Tuli vaan jotenkin tosi paska fiilis... Tänään olis mun nukutusvuoro, huomenna Mazan, katotaan kuin käy..