Kerran mun neulontakielto loppu niihin viime viikkosiin hahtuviin niin oon nyt haalinu itelleni lisäpuuhaa. Mietin tässä jo joulua samalla ja oon katellu kaikkia neule- ja virkkausohjeita. Jos ite tekis kerrankin jotain muutakin kuin niitä villasukkia. Nyt just otin Novitan sivuilta itelleni virkkausohjeen, huivin. Teen ton kyllä paljon paksummasta langasta. Katotaan mitä saan aikaan vai saanko mitään. Oli tuolla sivuilla muutenkin kivoja ohjeita mutta alotan nyt tolla. Jos toi onnistuu niin voisin tehdä vaikka äidille samanlaisen sitten jouluks.

Päättelin eilen yhdet Mazan villasukatkin kasaan. Noi sukat olen tehnyt joskus varmaan vuosi sitten mutta kun inhoon lankojen päättelyä niin ne on pyöriny tuolla lankakorissa vaikka kuin kauan. Nyt otin itteäni niskasta kiinni ja tein noista valmista. Samalla päättelin hihastimet/käsisäärystimet.. mitä noiden nimi nyt oliskaan. Nekin oon tehny jo viime syksynä mutta ovat oottaneet päättelyä siitä lähtien. Noista mulla on kuvakin. Täytyy laittaa tännekin kun saan vaan taas kameran purettua.