Äsken kotuiduin neuvolasta. Kerrankin oli paikan päällä ajoissa ja sitten oli Seijakin vähän myöhässä, että sain jopa istua hetken penkillä ja odottaa.

Korttiin kirjattiin seuraavaa:

painonmuutos: +280 g/vk

RR:112/66

Hemppa: 133

sf-mitta 32

Tarjonta: rt 2 (nyt tiedän mitä toi numero tarkottaa, kai...nimittäin sitä, että mihinpäin vauvan vartalo on. Viimeks se oli vasemmalla ja nyt oikeella)

syke: 125-145 (Pulla oli nukkumassa ja piti tökkiä oikeen hereille erikseen, että saatiin kunnon sydänäänet)

liikkeet: ++

Meidän terveyskeskuksessa on sitten hurjat yksi valmennuskerta syys-ja lokakuulaisille. Se on 17.8 klo 16.00 ja täytyy koittaa päästä paikan päälle. Mulla nyt ei ole ongelmaa mutta yllätys, yllätys, Mazalla on töitä. Hän nyt koittaa vaihtaa vuoroaan, että päästään tonne yhdessä. Jotain kolmen tunnin sessiota Seija käski asennoitua odottamaan kun kerralla käydään kaikki läpi mitä toiset käy läpi useemmassa erässä. Tää on tätä kun terkat on vielä lomalla ja muutenkin ei syksyn rytmit oo vielä toiminnassa tuolla terveyskeskuksessa niin tulee tollanen tiiviskurssi.

Muuten ei ollu mitään ihmeempää mulla eikä Seijallakaan. Mainitsin supistuksista ja paineen tunteesta mutta ei niistäkään nyt kauheesti huolestuttu. Vähän Pullan asentoa tarkastaessaan Seija kyllä kokeili tarkemmin, että kuin alhaalla Pullan pää jo on mutta ei se mulla siitä mitään sanonu. Mutisi se yksinään jotain mun kun katteli koneelta mun paikkojen kiinni olosta yms..Tiedä sitten olisko Pulla kuitenkin jo vähän siirtyny alemmas mutta Seija ei sanonu sitä mulle?! No, kohtahan tuo selviää kun kuitenkin se yks lääkäriaika on kai vielä edessäpäin.

Seuraava neuvola on 19.8, mun synttäripäivänä ja sillon on viikkoja kasassa jo hurjat 35. Kuulostaa paljolle.