Pah, menny taas vähän ohi tä päivä vaikka ollaanhan me mazan kanssa saatu jo jotian aikaankin. Päivällä käytiin kattomassa Prismassa pinnikseen patjaa, ei löydetty >:( ! osteltiin sitten muuta..ruokaa ja sellasta. Tarttu matkaan pyöränsuojatkin vaunuihin. Käytiinhän me ton kauppakeskuksen muissakin kaupoissa ja ostin KappAhlista pari vauvanbodya ja yökkärin.

Muuten päivä onkin sitten vaan menny ohi.. Mä oon taas kauheen väsyny, johtuen ehkä tosta kävelystä mitä tuli kaupoilla tehtyä. Muutenkin oon taas paljon väsyneempi ja melkeen pitäis ruveta päikkäreitä harrastamaan taas. En oo pitkään aikaan nukkunu päivällä ja ajattelin, että pärjään hyvin jatkossakin mutta en sitten kai kuitenkaan.

Anna tekstas eilen ja pyys huomiseks kahville mutta en mä taida jaksaa. Teen huomenna noi koulujutut mahdollisimman loppuun ja lepäilen vaan. kouluhommista siis on tehty lähes kaikki koneelle mutta printattua en oo saanu kuin 1/3. Portfoliosta taas puuttuu vaan valokuvat, joita en saa ennenkuin äiti hommaa uudet värit printteriin. No, tolla nyt niin hengenhätä ole, kai... Voisin tietty siivota ja siirtää ton yhden lipaston tai penkin, kumman sitten päätnkin siirtää, tohon sängyn päätyyn. En tiiä. On taas vähän väsyny olo joka suhteessa...

Jos mä meen nyt lataamaan ison annoksen jäätelöä itelleni ja linnottaudun sohvan nurkkaan kattomaan jotain leffaa..