Mulla on  tiistaista lähtien kutittanu taas ranteita ihan sikana. Samanlaista ihottuman tapasta tullu kun mulla oli joskus alkuvuodesta. Sillon se ainakin nous ihan itekseen ja syynä kai oli kuiva ilma ja raskaus. Nyt en tiiä pitääkö syyttää samoja lähteitä nimittäin tätä kutinaa on jaloissakin. Ajattelin, että oon saanu vaan jonkun hyttysparven hyökkäyksen sillon maanantaina kun Mazan kanssa oltiin pitkään ulkona mutta en oo tosta enää yhtään varma. Mulla nimittäin on kutinnu ja noussu sellasia ihan pieniä patteja nyt reisiin ja tässä istuessa huomasin, että sormiakin syyhyy ihan kauheesti. Suoranaisesti ei siis mitään itikanpuremia mutta tollasia ihan pieniä patteja. Voiskohan tää olla vaan joku ohimenevä juttu vai mitä ihmettä. Raskausmyrkytystä(??) ei ainakaan viime viikolla vielä ollut kun kävin niissä verikokeissakin. Vai oliko kutina ees ite myrkytyksen oire, kyllä kai.. Niistä kriittisistä paikoista mistä Seijakin aina neuvolassa kyselee, eli kämmenistä ja jalkapohjista ei kyllä kutise mutta muualta sitten senkin edestä. Niin joo, paitsi mahasta, sehän mulla ihan alunperin kutis mutta nyt sen kutina on hellittäny vähän.

Äiti kyllä joskus kerto, että sillä tuli mua odottaessa kauhee kutina päälle tyyliin 17. päivä ja sen päivän iltana ne otti sen sisään Kättärille myrkytysepäilyn takia, 18. päivä mä olin alkanu syntymään ja 19.päivä olin jo maailmassa ennenkuin verikokeiden tulokset oli tullu. Voisko tää olla sitten jotain tollasta ja enteillä lähtöä mullekin?! No, täytyy kattoa miten tää kutina tässä päivän mittaan muuttuu, että pitäiskö sitä sitten illalla soitella äippäpolille jos ei hellitä.