Se olis uus aamu, todellakin aamu! Mentiin jo aikaseen illalla nukkumaan kun Maza on vähän flunssanen ja se sitten kostautuu mulle tälleen aikasena aamuna. Ei taas nukuta yhtään ja kello ei ole vielä edes kuutta. No, samapa tuo. Jos sitä vaikka sitten sais tänään jotain aikaankin kun näin ajoissa on hereillä.

Mä oon tehny taas päässäni niin hirveesti ajatustöitä, että hirvittää. Aina mä oon ollu pohtija ja asioden märehtijä mutta nyt kun mulla on aikaa niin en sitten saa mitään tehtyä oikeesti vaan vaan ajatuksen tasolla. Mietin ja pohdin kaikkia maailman asioita päässäni mutta toteutus jää puolitiehen. Koulutehtävääkin pohdin tossa puoliunessa vaikka kuinka pitkään. Vielä kun sais sen ajatuksen piirtämään ne kuvat ja suunnitelmat paperille.

Nyt käyn laittamassa kahvin tulemaan ja kirjotan sitten eiliset kuulumiset.