Porasin tossa oikeen kunnolla joku aika sitten kun mua sattukin joka prkleen paikkaan. Selkä on tosi kipee ja sitten oon huomannu, että mulla on ihan millisti epparihaavaa auennu tai siihen tikin paikkaan oon tullu sellanen nirhauma mikä vuotaa verata ihan pikkasen aina kun käy isommalla asialla. Kirvelee vaan tosi ilkeesti aina välillä. Paranis nyt äkkiä..

Sit mulla on toinenkin alakerran ongelma. Nimittäin mua sattuu tohon virtsarakon ympäristöönkin. Aluks toi kipu oli tossa häpyluussa, tai mikä onkaan nimeltään, ja ihmettelin, että miten luu voi olla kipee. No, nyt ei oo luu kipee mutta tuo muu alue on aika outo. Vessassa käynti ei satu eli sinänsä ei kai oo ees mikään tulehdus mutta tuntuu, että ihan kuin se lihas jolla virtssasuihkun saa katki olis jotenkin yliväsyny. Mietin jo, että pitäiskö juosta lääkäriin vai oottaa jälkitarkastukseena sti vai mitä häh.. Ihme kipu kyllä.

Saa vaan jtoenkin vähänkin energian pois kun on tollasia ihan pieniä ja sinänsä mitättömiä asioita omassa olossa vielä ja mulla tuntuu flippaavan nyt muutenkin tosi helposti niin siinähän lähinnä miehellä on kestämistä.