Oon ihan huolissani itestäni kun oon ollu niin ahkera tänään.

Päätin jo aamulla, että teen koulujuttuja mahdollisimman paljon alta pois ja koitan käydä ulkona ihan oman mielenterveyden takia yms ja mä oon tehny ton kaiken jo nyt!!smilie

Koulutehtävn piirustukset on parii kuvaa vaille valmiit. Tietysti noi täytyy vielä siirtää koneelle kun haluun olla pikkutarkka ja tehdä just tietyn näköstä jälkee mutta periaatteessa siis noi vois palauttaa hätätapauksessa noinkin missä vaiheessa ne nyt on! smilie 

Ulkonakin siis kävin jo, kaupassa kylläkin mutta sekin lasketaan. Olin vähän säälittävä ehkä, omasta mielestä, kun viihdyin ruokakaupassa niin kauan jo ihan siksikin, että siellä oli elämää ja ihmisiä. En nyt tietty vetkutellu kauheesti mutta olis sen nopeemminkin voinu tehdä. On varmaan vintti pimenemässä mulla kun tollasta harrastan smilie 

Nyt natustan pari nektariinia ja sitten vois neuloa Pullan villatossut valmiiks ja vaikka yhdistellä eilen tekemäni hahtuvavillisten saumat.