Rv siis 37+0
painoa/vko +200 g icon_applouse.gif Jee miten vähän
RR 134/76
sf-mitta 34,5
rt
syke: 135
liikkeet:++

Olin todellakin yllättyny tosta mun painosta. Meidän kotivaaka kun on huijannu mua ihan tähtitieteellisillä luvuilla tässä viime päivinä. No, hyvä näin päin. icon_cool.gif

Lääkäri oli taas aika lyhytsananen ja ei kauheesti mitään mistään kertonu mutta sano kyllä ihan heti kun mun mahaan koski, että on tää jo varmaan sellasen 3 kiloa ja, että nyt saa jo syntyä ihan rauhassa vaikka heti!

Innostuin tietty heti, että jee vauva ei noin käsikopelolla oo mikään megaiso mutta hyvän kokonen silti. Kohdunsuun tilanteesta tuo ei sanonu mitään ja olin ihan pettyny, että liekö alakerrassa sitten mitään tapahtunut vaikka välillä supistaakin. No, äsken luin tosta kortista, että paikat on jo pehmenny ja auki ½sl, mitä toi sl tarkottaa?! Jotain siis on jo tapahtunu icon_applouse.gif

Mun poikkitieteellinen analyysini antaa itteni kertoa mulle, että kohonneella verenpaineella ja sf-mitan kasvun hidastumisella on jotain tekemistä jonkun kanssa. Eiks ainakin toi sf-mitta vois kertoo laskeutumisesta? tota painejuttua en nyt muista ollenkaan, että mitä se kerto. Mulla siis on megakorkee paine normaaliin verrattuna. Raskauden alussa nimittäin toi oli 105/60 ja nyt 134/76! Mitään merkkejä mistään myrkytyksestä ei kyllä ole, toi paine on yksinään vaan kohollaan.. Kertoneeko jotain vai ei?!