Jep, loma kun loma, olen taas siis lomalla. Tällä kertaa sairaslomalla. Ei tuu työnteosta oikein mitään tän mahan kanssa niin sain sitten sairaslomaa siihen asti kun jään kesälomalle (ja jatkan äitiyslomalla tosta). Vähän oon ollu tän päivän pallo hukassa kun oon sulatellu ajatusta siitä, että mun ei tarvii seuraavaan n. 3 vuoteen mennä töihin jos siltä tuntuu. Omituinen ajatus kun kuintekin viimeset melkeen 6 vuotta oon tuolla samassa työpaikassa ravannu. No, en valita, kyllä mä tähänkin totun ;)

Pari aktiviteettiäkin oon jo ens viikolle suunnitellu. Maanantaina meen ehkä kestovaippaesittelyyn jos vaan kaveri on vielä meno tuulella ja tiistaina nään Perhis tuttuja.

 

Tänään tuli taas postissa yhdet sisävaipat. Oon noi ostanu ja maksanu jo kauan sitten. Postituksen kanssa vaan kesti. Eipä tässä sen kummempia taas tälle päivälle.

jatkan lomailua...