Maza lähti aamuyöllä viiden aikaan Ahvenanmaalle kattomaan jalkapalloa. Joku HKJ:N fanimatka tai vastaava. Pelihän on vasta tänään iltapäivällä mutta sattuneesta syystä Ahvenanmaalle ei mee busseja tai laivoja ihan tunnin välein niin ensin nuo menevät bussilla Turkuun ja sieltä sitten jollain risteilijällä (??) perille.

Takasin Maza on tuolta vasta maanantai-aamuna, mikä tarkottaa sitä, että oon ihan yksin täällä nyt sitten siihen asti. jotenkin yön yli yksin oleminen on ikävä ajatus mutta kyllähän toi menee. Mä vaan oon tullu jotenkin tosi araks ja olin jo eilen ihan varma, että nyt kun Maza lähtee "ulkomaille" niin mistä lyödään vetoa, että Pulla vähintäänkin haluu jo syntyä tai jtoain vastaavaa. Oon siis vähän herkillä..

Toivon mukaan Maza tuo edes tuliaisia. Lupas se tuoda jotain Maarianhaminan fanijuttua jos löytää kivan mut tiedä sitten haluunko mä sellasta? Mä kun en oikeen perusta tosta jalkapallosta. Viinipulloa mä laivalta pyysin mutta kovasti tuo väitti, että näin lyhyeltä matkalta ei saa tuoda viiniä. Tiedä sitten huijasko mua vai ei.. Katotaan.