Jotenkin en oo osannu taas mitään kirjotella. Pullalla on kaikki ihan ok tai ainakaan mitään erikoista ei oo ollu. Potkiskelee tai paremminkin möyryy aika paljon. Rupeekohan tila jo vähenemään kun enää potkut ei oo samanlaisia kun ennen? Senkin huomaan kun mahassa venytellään. Mahaan tulee sellanen jännä paine kun tungetaan misä millonkin nahan läpi.

Mä oon kohta jo luovuttanu sen kanssa, että saatais isompi kämppä ennenkuin Pulla syntyy. Tuntuu, että tähän aikaa vuodesta ei kukaan haluu myydä kämppää tai siis meidän tapauksessa asumisoikeusasuntoa. No, koko ajan katellaan jos jotain sopivaa tulee eteen.

Täytyykin laittaa tähän ylös kun tuo Marzie kyseli mun tsi-hahtuvien kokoa ja sitä "oikeeta" kokoa olen itekin huudellu muilta ja vähän joka paikassa mutta turhaan. Kukaan ei tunnu tietävän mikä on sopiva koko tai paremminkin se oikee. Tietysti kun omasta kädenjäljestä on kysymys niin koot on vähän erilaisia. Olis vaan kiva tietää mahtuuko noi tekeleet kellekään päälle.
Mut siis ne mitat.
Punasella langalla "kirjotut" ja liian pienillä puikoilla(3½) tehdyt (koon 6-12 kk mukaan) on ympärysmitaltaan 40 cm ja korkeus on 19 cm.
Täysvaaleet taas, jotka on ihan oikeilla puikoilla (5) tehdyt (koon 0-6 kk mukaan) on 41 ja 20 cm.
Pienemmistä tuli siis isommat ja toisinpäin. Paljon oli puikkojen koolla merkitystä, oikeestaan yllättävän paljonkin.

Eilen sitten rupesin neulomaan tilkkua. Tiedä vielä mitä tosta teen. Aika isoa tulkkua aloin tekemään ja jos jaksan niin voishan tosta vaikka jonkun tilkkupeiton tms tehdä. Mä vaan olen niin huono tekemään pelkkiä tilkkuja kun kyllästyn, että on keksittävä aina kaikenlaisia raitoja ja kuvioita, että kiinnostus säilyy. Nyt teen siis ihan raitaa mut seuraavaan teen sitten jtoain muuta. Kunhan niin pitkälle pääsen.

Täytyy varmaan tänne ruveta laittamaan kuvia noista tekeleistä jossain välissä kunhan ensin kuvaan noi.