Mun viimeyöstä voisin raapustaa tähän ajankuluks vähän. Oli se sen verran outo. Mulla siis tuli illalla ihan yhtäkkiä hirvee koko pään kattava päänsärky ja rupes huippaamaan ja oksettamaan. Ihan hirvee olo siis. Ne astetta kovemmat menkkakivutkin alko sitten samaan sotkuun ja olin jo valmis soittamaan jonnekin, että mikä mulla on. Koitin keksiä syytä tolle ololle mutta ei tullu mitään fiksua mieleen. Tietysti virkkasin eilen lähes koko päivän tilkkuja hartiahuiviin ja asentoni ei ollut ehkä kaikkein ergonimisin, niska tuli kipeeks. Sitten käytiin vähän reippaamalla kävelylenkilläkin vähän ennen nukkumaan menoa ja söin ihan liikaa iltapalaa. Siinä ainoot asiat mistä ton olon olisin voinu saada aikaan mutta ihmettelen kyllä. Panadolin otin kanssa mutta ei se sitten millään meinannu ensin auttaa. Jossain kohtaa kyllä noi kivut sitten hävis ja olo on nyt ihan ok. Niska on kyllä edelleen vähän jumissa mutta ei niin pahasti kun eilen. Vähänkö olis ollu kauheeta lähteä tollasessa olossa synnyttämään!!

Toiovttavasti tollasta oloa ei nyt rupee tulemaan jatkuvasti. Niin raato olin kyllä jonkun 3-4 tuntia ton takia. Outoa oli sekin, että yleensä jos huippaa/pyörryttää niin makoilu tai jalkojen ylös nosto auttaa mutta nyt sain vaan vielä huonomman olon jos menin niin, että pää oli alaspäin. Koitin sitten tehdä tyynyistä kasan ja makailin puoli-istuvassa asennossa. Että kivaa on ollu.

Kättäri on kuulemma sulussa. Jos pulla päättää nyt syntyä yht'äkkiä ja vauhdilla niin joudun kai Naikkarille tai Jorviin tai jonnekin.. Tylsää. Älä siis Pulla synny ihan vielä. Ootetaan ees iltaan tai huomiseen ;)