Piti vielä viime yöstä tulla valittamaan. Voi herranen aika kun mä en saa tässä nukkumisessa mitään rytmiä pidettyä. Nukuin tossa pari yötä oikein kivasti, vaikkakaan en mitenkään erikoisen hyvin mutta viime yö oli taas ihan hanurista!

Erehdyin eilen illalla nukahtamaan päikkäreille ja sehän ties sitten yöks levotonta. Olis vaan pitäny koittaa sinnitellä sen päiväsen väsy yli nukkua illalla sitten ehkä paremmin. Menin nukkumaan joskus puolen yön aikaan ja nukuin ehkä tunnin kun jo heräsin. No, kävin vessassa kun en muuta keksiny ja tulin takasin nukkumaan. Nukuin 3.45 asti kun heräsin Hesarin kolahtaessa postiluukusta. Just kun nukahdin uudelleen niin sain testarin tmulta ja olin saada sydänhalvauksen ton takia! Niin kovasti pelästyin. No, eipä tosiaan sitten nukuttanu ja katoin kellosta, että en kyllä voi vielä nousta ylös. Nukuin pienissä pätkissä ja tosi levottomasti jonnekin vähän vaille viiteen ehkä ja sitten vaan tsemppasin itteäni, että ennen puol kuutta en kyllä nouse. Pyörin ja hyörin sitten edes takasin siihen puoleen asti ja vihdoin luovutin. Menin lukemaan Hesarin. Lehden kanssa viihdoyinkin yllättävän hyvin ja varttia yli kuus menin takasin nukkumaan, vaikka ei mua sillonkaan väsyttäny. Nukahdin silti jossain kohtaa ja heräsin sitten kahdeksalta kelloon ihan pirteenä, ainakin näennäisesti. Olin vieläkin kai niin väsy, että en ollu oikeesti edes nukahtanu. Ihan kohtuu hyvin oon tän päivän jaksanu kun on ollu niin paljon tekemistä mutta huomasin kyllä tossa joku aika sitten kun hetkeks sohvalla menin istuskelemaan, että heti kun pysähdyn niin rupee väsyttämään. Toivottavasti tänä yönä saan paremmin nukuttua tai en ala mitään!