Maza on ollu tänään vapaalla töistä ja kipeenä edelleen. Koko päivä onkin menny vaan hukkaan siinä mielessä, että mitään oikeeta ei ole tehty. Toinen on vaan rötköttäny telkakrituolissaan ja katellu leffoja ja mä oon makoillu sängyllä. Pää mulla on ollu kanssa lähes koko päivän pirun kipee. Niskat on jtoenkin jumissa ja sieltä säteilee sitten toi särky. Taitaa olla paras ottaa joku lääke illalla ennenkuin meen nukkumaan.

Itkutkin turhautumisesta väänsin ja vaan siks, että Maza ei tilannu meillee pizzaa vaikka olisin maksanu ne kyllä. Älykästä itkeä tollasta. Muutenkin sitten vähän tirauttelin kyynelen ja toisen ihan itkemisen ilsota, huah, syytän hormooneita.

Jotian hyvääkin sentään. Sain aamupäivällä soitettua Kelaan kun oon jo pidemmän aikaa ihmetelly missä mun äitiyspakkaus viipyy. No, se hakemus oli menny jotenkin ristiin sen rahahakemuksen kanssa kun eri paikoista noi päätökset tulee ja siks se makas jossain pöydällä! No, virkailija joka mulle puhelimessa puhu lupas heti laittaa sen päätöksen eteenpäin ja saan pakkauksen nyt sitten kahden viikon sisällä. Vähän kivaa! :D

Toinen mukava asia oli se, että haettiin tänään uutta kämppää meille. Meillähän on se asumisoikeusnumero ja vihdoin löyty sopivan olonen kämppä. Katotaan nyt saadaanko toi, pidetään ainakin peukkuja ja toivotaan kovasti. Olis unelma saada Pullallekin oma huone ja muutenkin enmmän tilaa.

Äiti soitti tossa äsken ja ekrto, että oli ostanu sellasta pehmeetä tikkikangasta mistä voisin tehdä pinnikseen reunasuojan. Ei kyllä tienny kelpuutanko tota kangasta mutta oli ostanu silti kun eurolla sen kirppikseltä oli saanu. Samalla tuli puhetta vanhoista pyyhkeistä ja flanellilakanoista, joita saan, että voin tehdä kestovaippoihin imuja yms. Mulla on muutenkin tulossa postissa kankaita erilaisiin kestoihin (vaipat, siteet, liivinsuojat), että kohta pääsee ompelemaan oikeen kunnolla. Perjantaina olis tarkotus mennä kattomaan koi kankaat samalla kun meen tulsotamaan mun koulujuttuja. Jos sais noi kouluhommat valmiiks jo nyt perjantaina niin vois sitten lähettää ne koululle ja sit olis se koulutus valmis mun osalta.

Nyt sohvan pohjalle tekemään villatöppönen valmiiks ja potemaan tätä kipeetä päätä.