Bileet, tyttö taintu viimein nukkumaan. Ihan hyvä, että oli päivän hereillä mutta en mä ihan tällästäkään toivo.. aamulla vielä torkuttiin ja syötiin oikeen kivoin välein mutta tossa kymmenen aikaan alko sitten kunnon valvominen. Oon siis koko päivän roikottanu tyttöä mukana, lähinnä tissi suussa ollaan menty. Meidän piti vähän siivota kun huomenna tulee eve ja Tessi käymään ja siivoominen jäikin sitten Mazan heiniks kun ei mulla ollu yhtään vapaata kättä kun tyttöä kanniskelin. Kantoliinassa olisin muuten voinu kantaa mutta siihenkin piti eilen mennä pissaamaan niin oli pyykissä just sopivasti. No, nyt on liina pestynä, että vaikka huomenna voin kanniskella tyttöä siinä sitten niin saa muutakin tehtyä.          (sängyssä on taas liikettä.. herääköhän tyttö taas...)

Vähän luulen, että tää maraton valvominen johtuu ihan ilmavaivoista. Sen verran kovaa rutinaa kuuluu vaipasta röyhtäsyitäkin saa hakea oikein kunnolla mutta kun ne tulee niin tuo röyhtäsee kuin kapakan kaljamahanen alkkis! tärinä vaan käy. Täytyis keksiä joku millä noi röyhkyt ja ilmavaivat sais heti alkuunsa veke niin ei mee elämä ihan hulinaks.

tyttö heräs.. eipä mulla muuta kerrotavaa kai ollukaan...

tää kirjottaminen on nimittäin hiukan hankalaa kun on imetystyyny tässä näppiksen ja mun välissä...