Mulla siis. Tää imetys on nyt tullu niin hankalaks, että en tiiä miten toimisin. Mulla siis tulee kyllä maitoa, ei mitään hirveitä määriä mutta hyvin silti. Ongelma vaan on se, että tää ei oikein riitä iltaan asti. Päivällä saan hyvin tytön mahan täyteen mutta mitä lähemmäks iltaa mennään sitä pidemmiks imetyshetket muuttuu ja sitä huonommin tulee maitoa. Näin ainakin ite oon asia päätellyt nyt tässä parin päivän aikana, koska ollaan sitten annettu illalla/alkuyöstä pullsota vähän Nania ja mun pumppaamaa maitoa lisäks ja hyvällä halulla tyttö on syöny vielä aina sellasen 50 ml ja joskus enempikin.

Venyneiden iltasyöttöjen (pahimmillaan 6 tuntia putkeen tissillä!!!) takia mulla on nyt oikeen rinta niin arka, että en voi siitä suoraan edes tytölle antaa maitoa. Oon tänään pumpannu sitten varovasti tota rintaa ja pakko jatkaa vielä jonkun aikaa näin. Syötän siis suoraan vaan vasemmasta ja oikeen maidot pistän kaappiin ja saa ne sitten pullosta. Määrät on kyllä aika vähäset mitä saan pumpattua, parhaimmillaan tulee joku 30 ml. Edellisinä päivinä ollaan annettu toi ite pumpattu Nanniin sekotettuna ja hyvin on kelvannu.

Oon jo useempaan otteeseen miettiny, että kuinkahan väärin taas toimin kun ominpäin tota korviketta annan, vaikkakin määrät on aika pieniä kai. Yks tölkki meillä menee vuorokaudessa, ei enempää. Neuvolassa kyllä tietävät, että on kokeiltu Tuttelia mutta merkin vaihtoa ei tiedä ja sitä, että ollaan nyt jouduttu antamaan lisämaitoa joka päivä. Maanantaina neuvolatäti tulee meille kotikäynnille niin täytyy silloin kysellä asiasta lisää.

Tälläsiä ongelmia täällä, saavat mielen kyllä matalaks kun toinen vaan huutaa nälkäänsä ja sylkee tissiä suustaan kun ei evästä tule...