Tää on sitten niin pitkäveteistä tämä odottaminen.

Mä vaan odotan ja odotan jtoain merkkiä siitä, että synnytys lähtis käyntiin mutta ei mitään.Oon koittanu psyykata itteäni jo, että onhan tässä aikaa ja vielä ei ole edes laskettu aika menny mutta en sitten kuitenkaan osaa antaa olla ja koittaa keskittyä johonkin muuhun. Kun ei oo mitään erityistä syytä tehdä mitään hommaa niin sitä vaan hajoo täällä neljän seinän sisällä. Jos olis vielä edes jtoain töitä tai "oikeita" projekteja kesken niin sais ehkä ajan kulumaan helpommin. Tää viimesin viikko on ollu jtoenkin tosi pitkä ja mitään en oo saanu tehtyä. Ei sillä, että sitä tekemistä nyt oikeestaan oliskaan.

Tekis mieli lähteä jonnekin, vaikka vaan vanhempien pihalle pihahommiin mutta siinä on aina se, että sieltä pitää päästä jtoenkin poiskin ja oon jo niin kyllästyny pummaamaan kyytiä isältä. Pääsishän sieltä siis bussilla kotiin mutta koitan säästellä omia pennosiani ja kulkea mahdollisimman vähän bussillakin. Äkkiä menee 4-5 € pelkkiin matkoihin jos yhtään yli tunnin on matkalla. Ryöstöä sanon minä!

Perhikselläkin kyselin ajantappo vinkkejä ja sainkin niitä mutta nekin on melkeen jo tehty. Ehdotettiin leipomista, lukemista ja neulomista. No, leivoin eilen mutta en sämpylöitä kummempaa, kun ei voi pakkaseenkaan tehdä varastoa, kun se on aivan täys jo. Lukemiset on vähän kirjaston tai kaupan varassa. katotaan nyt jos sais ton Mazan matkaan ens viikolla tonne kirjastolle niin vois jotain lukemista käydä hakemassa, muuten oon kyllä lukenu kirjoja kotona yms mutta nekin loppuu kohta. Neulominen taas on edelleen mun kieltolistalla. neuloin kesällä niin paljon, että en saa tehdä nyt mitään lisää, näin sanoo Mazakin. Kieltämättä sillä tahdilla millä kesällä neuloin, olis nyt jo sadat villasukat tullu tehtyä. Josko mä sitten vähän myöhemmin voisin joululahjaks tehdä noita villasukkia mutta en vielä.

Tätä tää nyt sitten taitaa seuraavat viikot olla. Pulla ei oikein anna itestään mitään syntymisen merkkejä ja mä vaan olen ja tarkkailen itteäni. Menkkamaisia kipuja menee välillä mutta ne on niin kesyjä, että tuskin tekevät mitään. Fyysisesti olo on siis ihan ok mutta pää rupee hajoomaan.