Yhdet pikkujoulut osu siis mullekin tänä vuonna. OIkeesti olis kyllä pitäny olla toisetkin, työ sellaiset, mutta helvatti mua ei kutsuttu ollenkaan! Oon vähän käärmeissäni tosta pomolle. (tai enhän mä oikeestaan tiedä onko ne muutenkaan pitäny mitään erityisiä pikkujouluja)

Mut joo, asiaan. Oltiin siis viime lauantaina Perhisläisten kanssa pikkujouluilemassa. Meitä oli 8 mammaa paikalla, kiitos vaan kaikille seurasta!

Ensin käytiin siiderillä/kaljalla Dublinerissa, mistä mentiin syömään Papa Giovanniin. En ole ennen käynyt kummassakaan paikassa, joten helsingin baari ja ravintolamaailma aukes taas lisää mullekin ;) Symisten jälkeen mentiin Sling In-baariin "jälkkäreille" ja sieltä sitten Bager´siin.

Oma ilta meni oikein kivasti, mitä nyt vähän rupes jo väsyttämään liian aikaseen ja ehkä mä vähän stressasin sitäkin, että miten Maza pärjää Millan kanssa kotona. Ihan hyvin tuo pärjäskin siihen asti kunnes kello oli jonkun 23. Tyttö siis söi illalla ihan hyvin ja meni nukkumaankin jo 22. aikaan mutta heräs jo 45 minsan päästä (tätä on sattunu nyt useesti, msitä lie johtuu?!) ja eipä sitten enää uni kelvannu ollenkaan. (Tässä kohtaa siis normaalisti on tissi saapunut viimeistään paikelle) No, Maza oli tarjonnu lisää maitoa jos se olis kelvannu ja kelpashan se, suurissa määrissä vielä. Kylläkin niin, että huuto liitty mukaan ja osa siitä maidosta tuli kyllä kaaressa ulos. :/ Lopputulos oli se , että tyttö oli juonu huutojen välissä 7 dl Nania (!!) ja lopulta ollu ihan tukossa (nuha edelleen) ja oksentanu isot satsit maitoa, sylkeä ja ilmesesti kurkkuun valunutta räkääkin, jossa oli mukana vähän verat. Nenä on vähän rikki, niistäessäkin oon huomannu, siitä veri. No, Maza sitten laitto mulle tekstaria, että tyttö oksentaa verta ja etc.. ja mä tietysti yritin soittaa takasin HETI mutta kukaan ei vastannu. Äkkiä hakemaan takkia anrikasta ja ettimään jtoain kulkupeliä kotiin. Kun ei bussia ollu tarjolla niin oli pakko mennä taksilla (johon ei kyllä olis ollu varaan, hitto 20 euroo!). Sain Mazankin kyllä langanpäähän aika pian ja rauhotuin vähän.

Kotona olin 01.20 ja täällä oli kaikki paikat sekasin ja mies istu sänkyllä tyttö puol unessa sylissä. Otin tytön syliin ja raukka oli ihan hikinen, kai kaikesta huutamisesta. Annoin tytölle tissiä ja siihen sammu ja nukku tyytyväisenä parilla syötöllä aamuun asti.

Hiukka siis meni ilta ja pasmat sekasin tossa puolenyön aikaan mutta onneks ei mitään sen suurempaa ollu hätänä.

En ihan hetkeen ehkä uskalla lähteä illak/yöks mihinkään, koska tuo yösyötölle herääminen ei toimi vielä ilman tissiä. Tarvii harjotella pullon kanssa ensin tai odottaa, että yöunet pitenee.