Tänään oli ihmisten näkemis-päivä.

Aamulla näin monta mummoa kun kävin terveyskeskuksen labrassa verikokeessa. Sain oottaa melkeen tunnin vuoroani ja sekös sapetti. Mä olin ajottanu menoni niin, että ehdin samalla bussilipun vaihdolla vielä takasin kotiin millä meninkin labraan ja tiukoille kyllä meni ton kanssa. Jäi kaupassa käyntikin tekemättä ton takia. Noo, tuolta kun pääsin kotiin niin ekana söin, kun olin paastonnu sen 12 tuntia edellisenä yönä ja sitten päikkäreille, että olisin pirteenä Perhistreffeillä.

Perhistreffeille tulin kerrankin ajoissa, tai noh, oon ollu vasta kahdesti ja viimeks olin himppasen ehkä myöhässä, nyt ajoissa. Meitä oli treffeillä 6 masua ja yks lapsi, Toukotytön 1,5 vuotias poika :) Mentiin Maya:an syömään lounasta ja hyvää oli. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille tuota paikkaa! Syömisten jälkeen lähdettiin käppäilemään lastenvaate kaupoille. Käytiin H&M Kidsissä ja Zarassa. Osa hajaantu suuntiinsa jo aiemmin ja osa myöhemmin.

Mä lähdin neljän aikaan äidin kanssa samaa matkaa kun se pääs töistä. Menin hakemaan vauvanvaatteet kotiin mitkä olin aiemmin äidin varastoista kattonu. Samalla reissulla printtasin vihdoin koulutehtäväni kuntoon ja huomenna kiikutan ton postiin ja sitten pitäis koulun olla pulkassa!

Nyt juon iltateet ja meen sohvalle vaan ja olen. Päivä on ollu kyllä ihana siinä mielessä, että sopivaa aktiviteettiä on ollu koko ajan ja mukavia ihmisiä ympärillä, paitsi ne mummot terveyskeskuksessa ;)